چهارمین همایش مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوی اطلاعات،

 | تاریخ ارسال: 1395/2/22 | 

چهارمین همایش مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوی اطلاعات، 7 مهر ماه 1395 با ریاست دکتر احمدی، معاون پژوهش وزارت عتف برگزار می‌شود.

این همایش به پشتوانه تجربه چند دهه فعالیت پژوهشگاه در زمینه علوم و فناوری اطلاعات با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «فناوری اطلاعات از چشم‌انداز سیستم‌های اجتماعی-تکنیکی» به منظور آشنایی و تبادل دیدگاه‌ها، دستاوردها و تجربه‌های فرهنگی، مدیریتی و فناورانه حاصل از به‌کارگیری فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

اهداف برگزاری این همایش عبارتند از:

- تبادل دیدگاه‌ها، ایده‌ها و تجربه‌های علمی- فناوری، سیاستی- مدیریتی، اجتماعی- فرهنگی و در حوزه فناوری اطلاعات با جامعه علمی کشور؛

- برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه دستاوردهای برگزیده با تأکید بر رویکرد «فناوری اطلاعات از چشم‌انداز سیستم‌های اجتماعی-تکنیکی»؛

- برقراری ارتباط و پیوند کاری میان صاحبنظران و محققان علوم انسانی و اجتماعی، سیاستگذاری و مدیریت، علوم و مهندسی در حوزه فناوری اطلاعات و زمینه‌های مرتبط.

سه محور اصلی همایش علمی- فناوری، سیاستی- مدیریتی و اجتماعی- فرهنگی است که هر کدام به تفصیل محورهای فرعی را نیز پوشش می‌دهند.

لازم به ذکر است که پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به عنوان تنها پژوهشگاه وزارت عتف در حوزه علوم و فناوری اطلاعات، همه ساله در قالب «همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات»، دستاوردهای برتر در حوزه کاربست فناوری اطلاعات در کشور را معرفی می­‌کند. در سومین دوره این همایش که در خردادماه 1394برگزار شد، علاوه بر معرفی دستاوردهای برتردر همایش، جایزه‌ای از سوی وزارت عتف با عنوان «جایزه فناوری اطلاعات برتر» (فاب) در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی به برگزیدگان اهدا شد.

در نظر داریم در چهارمین همایش که در 7 مهر 1395 برگزار می‌شود، به برگزیدگان «جایزه فناوری اطلاعات برتر» (فاب) با اهداف زیر اعطاء شود:

· تشویق به توسعۀ دستاوردهای فناورانه؛

· تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای پژوهشی و کمک به تبدیل ایده به ثروت؛

· کمک به تولید بومی و پرهیز از واردات محصولات خارجی و صادرات دستاوردهای فناورانۀ ؛

· معرفی دستاوردهای فناورانۀ به متقاضیان و کمک به ایجاد بازار دستاوردهای فناورانه؛

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این همایش به وبگاه آن  مراجعه نمایید.


دفعات مشاهده: 5550 بار   |   دفعات چاپ: 400 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر