توصیف مختصر

عضو هيئت علمي گروه روان­شناسي باليني دانشگاه خوارزمي تهران

درجه علمی: دانشيار پایه 17

آدرس

تهران: خيابان مفتح نرسيده به انقلاب، دانشگاه خوارزمي، ساختمان سميه، طبقه 8 گروه روان­شناسي باليني. تلفن: 02186072738

کرج: خيابان شهيد بهشتي، ميدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمي، دانشکده روان­شناسي و علوم تربيتي، گروه روان­شناسي باليني. تلفن: 02634579600

رايانامه:  smohammadi777@yahoo.com و  smohammadi@khu.ac.ir

سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکترای روانشناسی بالینی
دانشگاه پونا
پونا
هند
2006
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
روان
مسلط
1
آلمانی
روان
مسلط
1
هندی
مسلط
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به MS
شهناز محمدی
تکمیل شده
1397
2
The role of Brain Behavioral Systems and cognitive emotion regulation strategies in predicting Anxiety and Depression in MS Patients
Shahnaz Mohammadi
تکمیل شده
2018
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
نقش مشاوره روان شناسی در مباحث حقوقی در دعاوی خانوادگی و طلاق
بهاره مستوفی زاده
2
نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه تعارضات زناشویی والدین و مشکلات درون نمودی و برون نمودی کودکان
فاطمه مناقبی
3
مطالعات زنان به بررسی نقش و رابطه صمیمیت میان زوجین از دیدگاه اسلام
طاهره زمانی
4
مقایسه کمال گرایی، منبع کنترل سلامت و الکسی تایمیا در بیماران وسواسی و افسرده
رویا نعمتی وناشی
5
نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و تعارضات زناشویی در زنان در آستانه ی طلاق
مهری سعیدی
6
مقایسه شیوه های تنظیم هیجان- مکانیزم مقابله ای و کنترل خشم در بیماران سرطانی و MS
رزا ضرونی
7
مقایسه تاب آوری، ویژگی شخصیتی و راهبردهای مقابله ای بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید و افراد سالم
معصومه حاجی علیانی
8
اثر بخشی آموزش مهارت های فرزند پروری به مادران وو آموزش حل مساله بر میزان علائم بیش فعالی کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه / بیش فعالی و تنیدگی والدین
مریم چوپانی کتایونچه
9
عنوان فارسی: مقایسه اثربخشی روش ترمیمی دیویس و روش آموزش مهارت های حافظه کاری در بهبود اختلال خواندن کودکان نارسا خوان
فیروزه محمدی رفیع
10
مقایسه شیوه های تنظیم شناختی هیجان و الکسی تیما در نوجوانان دارای لکنت زبان با کودکان عادی
طاهره السادات علیزاده طباطبایی
11
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و حافظه فعال درکودکان اوتیسم و کودکان دارای نقص توجه وبیش فعالی
زهرا مفتخری
12
نقش پیش بینی کننده افکار تکرار شونده منفی، راهبردهای تنظیم هیجان و خودمراقبتی در پذیرش و تبعیت درمانی افراد مبتلا به دیابت نوع2
آزاده نظری فارسانی
دروس ترم جاری
718 - روانشناسی زن - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
703 - سلامت و بهداشت زن - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
078 - روانشناسی عمومی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
023 - مهارتهای زندگی دانشجوئی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
027 - روانشناسی کار - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
027 - روانشناسی کار - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
012 - روانشناسی سازمانی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
078 - روانشناسی عمومی - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
012 - روانشناسی سازمانی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
012 - روانشناسی سازمانی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00