راه اندازی طرح دستیار فناوری

 | تاریخ ارسال: 1401/3/21 | 
 
 به منظور فراهم نمودن بستر مناسب جهت تربیت نیروی متخصص و ایجاد اشتغال در کشور با توجه به چالش ها و مسائل متعدد پیرامون اشتغال که جامعه با آن مواجه است، یکی از برنامه اشتغال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طرح "دستیار فناوری" به منظور هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان و دانش آموختگان به سمت استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخ گو و کارآفرین، ایجاد انگیزه، حس نشاط، القای تفکر و آموزش پویا در دانشجویان، با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه ریزی شده است.
به همین منظور تفاهم نامه ای با هدف گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در راستای اجرای طرح دستیار فناوری، میان دانشگاه و پارک علم و فناوری استان البرز منعقد گردیده است.

 

بدین وسیله به اطلاع می­رساند درخواست دانشجویی طرح دستیار فناور در خصوص "دوره دستیار فناوری به عنوان کارآموز در واحدهای فناور تحت نظارت پارک علم و فناوری"، در سامانه  گلستان راه اندازی گردید.

دانشجویان می توانند درخواست خود را از پیشخوان خدمت، گزینه گواهی اشتغال به تحصیل ارسال نم ایند.
    پیشخوان خدمت         گواهی اشتغال به تحصیل         درخواست جدید          نوع درخواست (انتخاب گزینه مجوز شرکت در طرح دستیار فناوری)
در ادامه فرایند، درخواست دانشجو توسط استاد راهنما و سپس معاون آموزشی دانشکده بررسی و تائید می گردد و در نهایت برای معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال خواهد شد. پس از تائید معاون پژوهشی دانشگاه چرخه تائید فعالیت به پایان می رسد.
دانشجویان محترم لازم است برای دریافت فرم امضا شده از قسمت گزارشات، فرم مربوطه را پرینت و جهت مهر کردن برگه درخواست خود به دفتر معاونت پژوهش و فناوری (تهران یا کرج) دانشگاه مراجعه نمایند.

 
 

دفعات مشاهده: 1819 بار   |   دفعات چاپ: 179 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر